Početna Europe Njemačka Za sve koji palniraju otvoriti obrt nakon 01.07 u Njemačkoj

Za sve koji palniraju otvoriti obrt nakon 01.07 u Njemačkoj

Informacije za zapošljavanje u SR Njemačkoj i dobivanje radnih dozvola, učenje njemačkog jezika, pisanje životopisa, sezonski rad.

Pravila foruma

Pravila foruma:Ukoliko imate kakvih pitanja molimo vas napišite to pod topic Pitanja i Odgovori.

dominko Avatar korisnika
Site Admin

Evo za svi koji se pitaju jeli smiju otvoriti OBRT u Njemackoj od 01.07, izvolite sluzbeni odgovor od Berlinskog ureda za te djelatnosti.
Ako netko to zanima, ja nudim svima koji dolaze da ih uputim prema odgovarajucem uredu i pomoc u snalazenju prvih dana u Berlinu! Tko hoce, moze se javiti u inbox. Pozdrav,

solange Kroatien noch nicht der EU beigetreten ist, benötigen dessen Staatsbürger für die Erteilung einer Reisegewerbekarte eine Aufenthaltsgenehmigung, die die selbstständige Erwerbstätigkeit gestattet.

Mit freundlichem Gruß
Im Auftrag
Knoll

Bezirksamt Pankow von Berlin
Ordnungsamt
Bereich Gewerbeangelegenheiten

Tel.: (030) 90295-6242
Die E-Mailadresse ist nicht für Sendungen mit elektronischer Signatur geeignet.
Sehr geehrte Damen und Herren,

ich besitze eine Gewerbekarte als Fahrradtaxi und habe eine Frage für eine verwandte in Kroatien : dürfen die kroatishe Bürger eine Reisegewebekarte beantragen in Berlin? Geht das erst nur ab dem 1. Juli wenn Kroatien der EU beitritt?
Ich wende mich an schriftlich an Ihnen da ich eine gewisse Sicherheit brauche um die der betroffennen Person weiter beraten zu können.

Mit freundlichen Grüssen,

Vrati se na: Njemačka